در این ویدئوی آموزشی هدف ارائه یک آموزش تعاملی و کامل از صفر تا صد نصب نرم افزار پالیز افزار استودیو تعیین شده است تمامی مراحل نصب به صورت مرحله به مرحله و جامع در این ویدوئوی آموزشی گنجانده شده است .

در این ویدئوی آموزشی هدف ارائه یک آموزش تعاملی و کامل از صفر تا صد نصب نرم افزار پالیز افزار استودیو تعیین شده است تمامی مراحل نصب به صورت مرحله به مرحله و جامع در این ویدوئوی آموزشی گنجانده شده است . سی و سه دقیقه ویدئو با درج جزئیات و اجرای قدم به قدم جهت سهولت نصب را برای شما میسر کرده است در ابتدای آموزش مواردی به صورت نوشتاری جهت کمک هر چه بیشتر به شما کاربر عزیز به صورت لیست شده ارائه میشود که خواهشمندیم به دقت این موارد را مطالعه بفرمایید.

تمامی نرم افزارهای مورد نیاز جهت نصب که در فیلم آموزشی هم به صورت دو فولدر مجزا نمایش داده شده است در سایت شرکت پیراد تبریز موجود میباشد برای دانلود نرم افزار ها میتوانید به سربرگ دانلود و منوی پالیزافزار مراجعه بفرمایید. قبل از نصب نرم افزار پالیزافزار نرم افزارهای پیش نیاز یا همان ران تایم ها باید نصب گردند. در صورت اینکه از قبل ران تایم ها روی سیستم عامل شما نصب بوده نیازی به نصب مرحله اول یعنی نصب ران تایمها نمیباشد.

ابولفضل شیخ زاده

لینک پرداخت و خرید آموزش نرم افزار پالیز افزار استودیو